Testblog Text


Επειδή τα σημάδια δυσοίωνα και πολλά, όπως έχω προειδοποιήσει με πλήθος δεδομένων που λαμβάνω καθημερινά από τις πηγές πληροφόρησης μου.

Επειδή έχουμε γίνει σκορποχώρι και ο καθένας δική του «παντιέρα».

Επειδή ως γνωστό γεμίσαμε «magazia» και παραμάγαζα σε κάθε «όροφο» και τις διαβαθμισμένες πληροφορίες να γίνονται «φεϊγβολάν» σε κάθε γωνιά του κόσμου από διάφορους γνωστούς-άγνωστους, άτομα τα οποία αν και κυβερνώντες δεν έχουν σκοπό την προστασία των Ελλήνων ούτε καιτην προάσπιση καιδιαφύλαξη των συμφερόντων τηςπατρίδας.

ΕΠΕΙΔΗ, για το μόνο που φροντίζουν να προστατεύουν λυσσαλέα οι κυβερνώντες «παλαιοί και νέοι» είναι«η Καρέκλα», τις αλλότριεςφιλοδοξίες, ιδιοτελή συμφέροντα της βαθιάς τσέπης τους.

Κρίνοντας από την μέχρι σήμερα συμπεριφορά όλων αυτών «γνωστών αγνώστων» στο πρόσωπο μου, ακόμα και υπο της ιδιότητας μου ως Πράκτορα της ΕΥΠ στην Τουρκία κα., ανεξάρτητα με ότι αυτό σημαίνει για την ασφάλεια μου, αν και οι πληροφορίες από την δράση μου ήταν πλήθος, και το εθνικό όφελος μεγάλο, δυστυχώς τις «εκμεταλλεύτηκαν» οι dealers ο καθένας για τον δικό του λόγο, με διαφορετικό τρόπο σίγουρα όμως όχι για το Εθνικό Συμφέρον.


ΕΠΕΙΔΗ δεν τους επιτρέπεται να κοροϊδεύουν στο όνομα μας κανέναν φίλο-σύμμαχο της χώρας μας, θα πρέπει να μάθουν να λένε τα πράγματα με το όνομα τους οι κάθε λογής πολιτικάντηδες του eλλαδιστάνκαι της «Kommandantur»της κάθε Μέρκελ των αθρήσκων.
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου